ني ني ناز ما

90/12/20

1390/12/20 8:41
نویسنده : الهام-مجتبي
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

سلام به همه نخوچي هاي دنيا.

ني ني ناز من امروز دقيقاً 10 هفته و 3روزش.يعني الان تو هفته يازدهم هستم.

اندازه تمام دنيا دوستش دارم .گاهي اوقات كمي توي دلم احساس مي كنم يك چيزي مثل شاپرك داره بال بال مي زنه.

باباشم هر روز بهش سلام مي رسونه.و براش آيت الكرسي با انا انزلنا مي خونه.

ما هردومون اندازه تمام ستاره هاي دنيا دوستش داريم.

و براش آرزوي بهترينها رو مي كنيم.

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله ی مامان
20 اسفند 90 21:19
منم اندازه ی ستاره های اسمون دوست دارم مهندس کوچولو، خوب غذا بخور تا زود زود بزرگ بشی خیلی خیلی مراقب خودت باش .
مامان جون
21 اسفند 90 10:19
مامان جون سلام خوبی من هم اندازه ستارهاهی آسمون دوست دارم
مامان طاها
23 اسفند 90 16:16
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن. چهارشنبه سوریتون مبارک.