ني ني ناز ما

91/2/23

1391/2/23 15:05
نویسنده : الهام-مجتبي
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام ني ني هاي قشنگ دنيا.

امروز روز مادر هستش.

شايد تا قبل از باردار شدنم معني مادر را آنگونه كه بايد درك نكرده بوددم.ولي حالا مي فهمم كه مادر بودن به چه معناست.

وقتي يادم مي ياد اون روز باا چه استرسي پيش دكتر رفتم.تازه مي فهمم كه مادرها چه مي كشند.

ني ني من خدا رو شكر سالم بود و من دوباره صداي قلبش رو شنيدم.

براي تمام مادرهاي دنيا از جمله مادر خودم آرزوي بهترين ها رو دارم.

وبراي تمام ني ني هاي قشنگ دنيا آروزي سلامتي و شادي دارم.

اين شعر تقديم به مادر قشنگم.

مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.
مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم. ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ی مامان
23 اردیبهشت 91 15:17
روزت مبارک باشه مامان کوچولو ؛ انشالله سالهای سال در کنار شوهرت و نی نی نازت به خوبی و خوشی زندگی کنی .
نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:43
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
lماماجون
24 اردیبهشت 91 10:30
دخترم روز مادر بر تو مادر جوان نیز مبارک باد
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 15:11
روزت مبارک مادر مهربون