ني ني ناز ما

91/2/27

1391/2/27 8:52
نویسنده : الهام-مجتبي
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام نانازها دنيا.

امروز هواسم نبود يكم با ني ني دويدم.

زير دلم كمي درد مي كنه.هوا هم كمي آلودست.

ولي من و ني ني هردومون خوشحاليم.

ديشب خواب بابابزرگش رو ديدم.سيد عبدالله(خدا بيامورزتش)مرد خوبي بود.

امروز يك شعر قشنگ واسه ني ني انتخاب كردم كه اينجا مي گذارم.

صبح كه از خواب پا ميشم

 اول آفتاب پا ميشم

يه كمي ورزش ميكنم

تو باغچه نرمش ميكنم

صدا ميزنم مامان جون

 چايي رو بريز تو فنجون

وقتي چايي رو نوشيدم

مامانو بابارو بوسيدم

خوشحال و شاد وخندان

میرم به کودکستان

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان جون نی نی
27 اردیبهشت 91 9:00
ای جونم که می خوای بری به کودکستان. آخی خواهر مواظب خودت باش عزیزم.
ماماجون
27 اردیبهشت 91 11:03
قربون بشه ماماجون کی میشه روی ماهتو ببینم بای بای
خاله ی مامان
27 اردیبهشت 91 11:04
کوچولوی ورزشکارم یک عالمه زور دارم با قدرت و با غرور پا رو زمین می ذارم صبح ها همش تو حیاط می رم که نرمش کنم دور حیاط بچرخم یک کمی نرمش کنم