ني ني ناز ما

90/11/19

1390/11/19 8:49
نویسنده : الهام-مجتبي
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نخودهاي دنيا

نخود من امروز يك روز بزرگتر شد.

امروز داره برف مي آيد.

من الان سركارم و دارم قرآن گوش مي دهم.سوره آل عمران:ساعت 8.36

يكم معدم درد مي كنه.صبح تخم مرغ خوردم با يك موز.ولي معدم خيلي درد مي كنه.

ديشب خواب مادربزرگم را ديدم.(ايشالله كه خيره)

اميدوارم نخود قشنگم هميشه خوش باشه.خوب باشه و سلامت.

اندازه تمام دنيا دوسشت دارم.باباشم اندازه تمام دنيا دوستش داره.

هر دومون بي صبرانه منتظرش هستيم.

قلبماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان پارسا
19 بهمن 90 9:06
تبریک میگم خودت و آماده کن برای یه عالمه دردسر شیرین
راستی منم قبلا کار شبکه انجام میدادم ولی به خاطر پسرم استعفا دادم الان که دیگه داره 2 سالش میشه دویاره دارم دنبال کار میگردم شما کاری سراغ نداری؟ممنون میشم اگه کاری سراغ داری بهم خبر بدی

پاسخ : سلام عزيزم.اميدوارم در كنار همسر و ني ني قشنگت هميشه سالم و خوشحال باشي.
من كاري سرغ ندارم ولي اگر پيداشد حتماً بهتون از طريق همين سايت خبر مي دم.

mamanlena
19 بهمن 90 10:11
سلام برات ارزوی موفقیت میکنم خیلی خوبه که قران گوش میدی مطمئن باش خدا بچت رو حفظ میکنه .منم3ماهه باردارم خیلی حسه قشنگیه فکر کن بچه هامون به دنیا بیان چه جوری میشیم مادر شدن بهترین هدیه خدا به یک زنه. با اجازه لینکت میکنم
خاله ی مامان
22 بهمن 90 17:52
سلام نخود قشنگم چند روزه که ازت خبر ندارم امیدوارم حالت خوب باشه مهندس اینده .