ني ني ناز ما

90/11/24

1390/11/24 11:41
نویسنده : الهام-مجتبي
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نخودهاي دنيا.

ديروز من نخودم رو ديدم.(يك قلو بود)خجالت

صداي قلبش رو هم شنيدم.

كلي من و مادربزرگش خوشحال شديم.

باباشم كلي خوشحال بود و برامون شيريني خريد.

به مادر شوهر عزيزم هم خبر داديم همشون خوشحال شدند.و تبريك گفتند.

الان من و نخود رفته بوديم كامپيوتر درست كنيم.

يكم قرآن گوش دادم.سوره انعام ساعت 9.00

براي همه نخودهاي دنيا آرزوي سلامتي و دلخوشي مي كنم.

با آرزوي بهترين هرآنچه كه هست براي نخود خودم.

قلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه
24 بهمن 90 11:51
مبارک باشه عزیزمــــــــــ
خاله ی مامان
24 بهمن 90 14:15
سلام نخود قشنگم ، سلام مهندس آینده، خسته نباشی زیاد کارنکن خسته میشی خیلی مراقب خودت و مامان باش .
mamanlena
25 بهمن 90 8:48
سلام مامان نخود به سلامتی و دل خوش برای تو ونی نیت ارزوی سلامتی میکنم از ته دل