ني ني ناز ما

90/11/25

1390/11/25 10:05
نویسنده : الهام-مجتبي
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نخودهاي دنيا.

امروز نخود من يكروز بزرگتر شد.

امروز كمي براي كار باباي نخود ناراحت شدم.به نخودم گفتم نخود قشنگم تو ناراحت نشي.

بعضي وقتا فكر مي كنم چرا ما آدمها اينجوري هستيم.

من دوست دارم كاري بكنم كه وقتي نخودم بدنيا مي آيد هيچ غمي تو زندگيش نداشته باشه.هميشه شاد شاد شاد باشه.

و مثل يك پرنده رها و آزاد.

شاد شاد شاد.

با آرزوي بهترين ها براي نخود قشنگم.

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله ی مامان
25 بهمن 90 19:45
نبینم مامان نخود و خود نخود کوچولو ناراحت و غمگین باشند تا خدا هست هیچ غمی نباید تو دل هیچ انسانی بشینه با ارزوی بهترینها برای همه ی انسانهای با خدا و مهربان .
خاله ی مامان
26 بهمن 90 7:54
امروز این نی نی قشنگ ما ، اسمش میشه ناناز